Jump to navigation
Del 26 d'abril a l'1 de gener
Diumenge 4 de gener, 18:30h
Del 29 de novembre al 10 de gener
Diumenge 11 de gener, 18h
Divendres 16 de gener, 20h
Dissabte 17 de gener, 20h
Divendres 23 de gener, 21h
Dissabte 24 de gener, 20h
Neix Som València, una iniciativa solidària que ha unit ràpidament músics, responsables de sales, promotores, mànagers i tota mena d'empreses i de professionals relacionats amb el sector musical, en estreta col·laboració amb la Fundació Horta Sud.
Compta amb prop de 350 artistxs que ompliran de música i solidaritat les sales de 23 ciutats de tot l'Estat, amb l'objectiu de recaptar diners que seran donats a les persones afectades pel devastador pas de la DANA per València.
El preu de cada concert s'ha fixat entre els 15 i els 20€ (+IVA) i el net de la recaptació es donarà íntegre als seus destinataris. És important recalcar també que s'ha habilitat una fila 0 per fer donacions en cas de no poder assistir als concerts.
>> Artistes participants: Rosin de Palo
10€ | Comprar entrada aquí (enllaç)
Web Som València