Arturo Gaya

Concert 'De part dels bons. Recordant l'Ovidi' on Arturo Gaya canta a Ovidi Montllor. Una recreació brillant on les cançons de l'Ovidi reviuen com si fossin noves en el 30è aniversari de la seua mort.
Des de 12€ | Comprar entrada aquí (enllaç)
Arturo Gaya: veu
Sergi Trenzano: guitarra
Kike Pellicer: contrabaix
Bravium Teatre i Orfeó Reusenc
Facebook Orfeó Reusenc
Web Bravium Teatre