Activa't
,
2025
Del 27 de setembre al 25 d'octubre
Diversos espais

Correllengua a Reus

2a edició del Correllengua a Reus, una iniciativa que vol reivindicar l'ús social de la llengua catalana com a eina de cohesió i expressió col·lectiva. El programa torna a apostar per un model descentralitzat i divers, que inclou desenes d'actes de difusió de la llengua i la cultura catalanes. 

Com a novetat, i amb l'objectiu d'arribar a un públic més jove, el tret de sortida serà el 27 de setembre, a la plaça de la Llibertat, amb un concert nocturn on hi actuaran dani6ix & IZZKID, Flash Ice Cream i les PD Intenses.

L'acte central del Correllengua Reus 2025, la Marxa per la Llengua, tindrà un recorregut de 12 km per tota la ciutat, distribuït en 13 trams i culminarà a la plaça Llibertat amb un acte festiu, que comptarà amb la lectura del manifest del Correllengua, l'actuació musical de Mano's Rock i un dinar popular a càrrec de Cal Bacanal. 

Més informació: 

  • imatge de control 1per1