Jump to navigation
Divendres 21 de febrer, 19h
Divendres 21 de febrer, 20h
Divendres 21 de febrer, 21h
Divendres 21 de febrer, 23h
Dissabte 22 de febrer, 20h
Del 6 d'octubre al 22 de febrer (2025)
Dies 21 i 22 de febrer
Concert de celebració dels 20 anys del Teatre Bartrina, amb La Soul Machine que presentarà els seus treballs 'Terra negra' i '6 Grans del Soul' en un format únic creat especialment per l’aniversari del teatre. Una posada en escena enèrgica i vibrant
Un referent del soul, el funky i el rhythm’n’blues a Catalunya. Són més de 15 anys pujant als escenaris els grans èxits de la música negra, un bagatge que ha permès la banda de Falset (el Priorat) consolidar una base musical, un groove i un extens repertori de clàssics als que han donat el seu toc personal.
Energia en estat pur, una energia que connecta i contagia el públic que busca en la música sentiment, emoció i ànima. La banda reivindica un gènere que segueix ben viu, i ho fa sent fidel a la potència i la calidesa pròpia de la música negra.