Jump to navigation
Dies 11 i 12 d'abril
Diumenge 12 d'abril, 12h
Diumenge 12 d'abril, 18:15h
Diumenge 12 d'abril, 18h
Del 22 de març al 12 d'abril
Del 10 al 12 d'abril
Com es va sentir el nen Sala el dia que els seus pares van donar el Turc, el seu gos estimat a la filla del jardiner? Què va haver de fer per omplir el buit que deixava la seva absència? Ho expliquen dos actors que troben en els objectes abandonats a les golfes els millors companys per endinsar-nos en un món de fantasia que només els més petits entenen del tot.
Un espectacle per a tota la família, fet de joc, d’il·lusió i d’objectes que ni de bon tros són tan inútils com els adults a vegades es pensen. Transgressió i fantasia van de la mà en una proposta de Teatre Nu on els adults tenen molt per aprendre.
FITXA ARTÍSTICA
Direcció i dramatúrgia: Víctor Borràs i Gasch Intèrprets: Francesc Mas i Farreras i Maria Hervàs i Solà Escenografia i objectes: Carme Solé Vendrell Manipulació d’objectes: Rene Baker Música: Oriol Canals i Dani Ferrer Producció: Teatre Nu
Durada: 50 minutsEdat: a partir de 5 anys
Preu: 5 euros (numerat)