Sócrates, juicio y muerte de un ciudadano

L'incommensurable Josep Maria Pou es posa en la pell d'una de les grans figures del pensament en una obra amb dramatúrgia i direcció de Mario Gas que recrea els judicis als quals Sòcrates va ser sotmès a partir dels escrits del seu deixeble: Plató. Una interpretació, la de Pou, indubtablement destinada a fer història i que ens recorda que la veritat, la justícia i la llibertat són valors que no n'hi entenen de presons ni de condemnes. “Molt em temo que no sigui allò més difícil, ciutadans, escapar de la mort, sinó molt més difícil de la vilesa: doncs aquesta corre més ràpid que la mort”, diu Sòcrates en el seu discurs d'apologia.
FITXA ARTÍSTICA
Direcció: Mario Gas
Repartiment: Josep Maria Pou, Carles Canut, Amparo Pamplona, Pep Molina, Borja Espinosa, Ramon Pujol, Guillem Motos.
Producció: Coproducció del Teatre Romea, Grec 2015 Festival de Barcelona i Festival Internacional de teatro clásico de Meérida 2015
Durada: 90 minuts
Preu: 30/20/10€
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.