Jump to navigation
Dijous 20 de febrer, 19:30h
Dijous 20 de febrer, 20h
Divendres 21 de febrer, 18h
Divendres 21 de febrer, 20h
Dissabte 22 de febrer, 12h
Dissabte 22 de febrer, 18h
Direcció: Norbert Martínez Interpretació: Gemma Brió, Tàtels Pérez i Mar Orfila Tècnic: Oriol Rufach
Premi de la Crítica Serra d'Or al Millor Muntatge Teatral del 20132 Premis de la XXa Edició dels Premis Butaca 2014: al millor muntatge de Petit Format i al millor Text Teatral
Una mare relata els 15 dies de vida del seu fill i com va, des de l’explosió de felicitat de saber que està embarassada, fins a la conclusió que el millor que li pot passar al seu petit, és morir- se.
Llibert és una mirada de dimensions humanes i una veu que et parla de la tragèdia des del dia a dia, des de l’humor, la ironia, l’absurd, des dels prejudicis, les contradiccions, les cançons, els errors, els encerts, els dubtes, la valentia... en definitiva, des de la Vida!
Durada: 90 minuts
Preu: 20/15/12 euros