Jump to navigation
De l'11 de gener al 22 de març
Diumenge 22 de març, 19h
Divendres 27 de març, 19h
Dijous 5 de març, 20h
Del 20 al 27 de març
Dies 27 i 28 de març, 21h
Dissabte 28 de març
Del 6 de febrer al 29 de març
Un any més, el Festival Ítaca, Cultura i Acció deixa palès que és un crit en defensa de la cultura de qualitat i assequible. Un festival que aglutina propostes culturals de qualitat (música, teatre, xerrades…) amb l’objectiu de reivindicar la cultura com a dret bàsic i dur-la a preciosos racons del Baix Empordà.
Mishima van contagiar al món de L’ànsia que cura (2014), un exercici de depuració de la forma en el que perseveren amb la publicació del seu nou àlbum, Ara i res. Enregistrat tres anys després i de nou amb Peter Deimel a Black Box Studio (Angers, França), el vuitè disc del quintet barceloní insisteix en la seva característica doble aposta per la contundència en el so i una cura especial en les lletres. Serà l’única presentació del disc a la Costa Brava d’aquest estiu.
Ara i res sona més i millor Mishima que mai: més descregut i alhora més romàntic, més despullat però també més sentit, més planer però també més literari, amb esclats més lluminosos al costat d’atmosferes més llòbregues