Jump to navigation
Diumenge 18 de gener, 20h
Divendres 23 de gener, 20h
Dissabte 24 de gener, 20h
Dies 23 i 24 de gener
Del 3 d'octubre al 30 de gener (2026)
Mes de gener
Dies 24 i 30 gener i 7 de febrer
Del 6 de desembre al 13 de febrer
Fa cinquanta-dos anys, Julio Iglesias va guanyar el Festival de Benidorm amb “La vida sigue igual”. Des de llavors, cap artista espanyol no ha aconseguit tant com ell. La música en espanyol no ha tingut cap impacte internacional que s’hi pugui equiparar durant tant de temps. Ningú no pot presumir d’una discografia com la de Julio Iglesias —més de vuitanta títols en més de dotze idiomes i més de tres-cents milions de discos venuts—, per la qual li van concedir dos rècords mundials Guiness: a l’artista llatí que ha venut més discos al món i a l’artista que ha cantat en més idiomes en la història de la música.
Vet aquí els seus èxits i una trajectòria impecable que l’Acadèmia Nord-Americana de la Música ha reconegut amb el Grammy honorífic a la carrera artística, un guardó que no ha atorgat a cap altre artista llatí i que incorpora el seu nom a una selecta llista d’artistes llegendaris.
Tot això Julio Iglesias ho ha aconseguit amb unes cançons a les quals ha injectat el segell personal que li ha permès diferenciar-se i esdevenir un artista únic, cantant inimitable i seductor nat; el gran crooner llatí reconegut en qualsevol país del món.
Web Cap Roig Festival