Jump to navigation
Divendres 3 d'abril, 17h
Del 27 de març al 5 d'abril
Dies 4 i 5 d'abril
Del 28 de març al 6 d'abril
Dies 4 i 9 d'abril
Divendres 10 d'abril, 18h
Dissabte 11 d'abril, 12h
Teatre familiar 'Baobab' a càrrec de la companyia La Pera Llimonera. Per a la companyia ha significat un autèntic repte portar a escena el tema de la guerra. Ho fan de la mà d'un bolet i un esquirol que es veuen obligats a abandonar el seu arbre Baobab i es llancen a la recerca d'una nova casa. Un tema que, tot i veure'l diàriament, s'evita parlar-ne per la seva crueltat i per les emocions que es remouen per dins.
Dos venedors ambulants s'han de refugiar a causa d'una gran tempesta i comencen a explicar-se la història d'un bolet i un esquirol, que a causa de la guerra emprenen una gran aventura per trobar un nou arbre on viure.
Una diversitat de bosses i sabates de mides i colors diferents donen vida a les persones que per sobreviure lluiten per trobar un lloc on poder-se establir. Podrem sentir tristesa, i crueltat amb una dosi de coratge i un gran esforç barrejat amb molt humor. Un gran respecte per allò que mai hauria de succeir.
6€ | 5€ menors de 14 anys Comprar entrades aquí (enllaç)
Web Ajuntament de Palamós Web Teatre La Groga Web Cia. La Pera Llimonera