Jump to navigation
Dijous 5 de febrer, 19:00h
Dijous 5 de febrer, 20:30h
Divendres 6 de febrer, 20:00h
Dissabte 7 de febrer, 17:00h
Del 7 d'octubre al 8 de febrer
Del 22 de novembre al 8 de febrer
Diumenge 8 de febrer, 18:00h
En el marc del cicle Jazz al Jardí, exposició 'Jazz' d'Andreu Buenafuente, un recull d'obres que giren entorn de l'expressionisme i del fauvisme, una mica seguint la influència de l'art brut, colorista i amb influències de Miró, Enri Matisse inclús una mica de Dau al Set.
Fa més de vint anys que omple carpetes. Una fructífera obra pictòrica que no ha tingut temps per dedicar-se a exposar-la als ulls d'un públic que el mantindran com la icona. Un dels més importants comunicadors del nostre país que amb el seu talent ha mantingut viva la seva estela. Abandonant aquest vessant, allunyant-se del món de l'humor, s'obre ara una oportunitat especial amb què l'Andreu té també molt a dir a qui ho vulgui veure i escoltar.
'Jazz' és una exposició d'obres que ofereix la mirada d'Andreu, una col·lecció inspirada en la música que com a melòman també l'apassiona.
De dijous a dissabte: de 18 a 20:30h Diumenges: de 10 a 13h i de 18 a 20h
Fundació Cuixart
Web Fundació Cuixart