Jump to navigation
Dissabte 17 de gener, matí
Dissabte 17 de gener
Diumenge 18 de gener, matí
Diumenge 18 de gener
Nova edició de les Festes de Primavera de Palafrugell, possiblement una de les festivitats més arrelades i de major tradició de la ciutat.
La programació ofereix activitats per a tota la família: concerts, fires, fanguejades, la tradicional Tustarrada, i com sempre amb el seu punt final més emblemàtic, el Carroussel Costa Brava, amb un munt de comparses i carrosses, tant locals com procedents d'arreu de Catalunya, que desfilaran per la vila per aconseguir un lloc en els premis que s'atorgaran al Fi de Festa d'aquella mateixa nit.
> Consulta totes les activitats aquí (enllaç)
DESTAQUEM: Divendres 3 de juny: 10:00h | La Fanguejada 21:00h | Concert de Skatalà, The Penguins i Kumbara
Dissabte 4 de juny: De 9 a 14h | Fireta i Firassa (dies 4 i 5 de juny) | Fira de la Primavera 16:30h | Baixada de carretons 17:00h | La Tustabarra 21:00h | Concert de Doctor Prats, 31 Fam i Trama
Diumenge 5 de juny: 06:00h | Matines. La Tustarrada 17:00h | 60 Carroussel Costa Brava. Carnaval de Carnavals 21:30h | Concert de l'Orquestra Maribel 00:30h | Fi de Festa amb Marc Dunjó Dj
Activitats gratuïtes
Ajuntament de Palafrugell
Web Ajuntament de Palafrugell Facebook Festes de Primavera de Palafrugell