Jump to navigation
Del 27 al 30 de desembre
Dimarts 30 de desembre
Dies 25, 26, 27 i 28 de desembre i 1 de gener
Del 21 de desembre la l'1 de gener
Del 21 de desembre a l'1 de gener
Del 20 de desembre al 4 de gener
Del 21 de desembre al 4 de gener
En el marc de l'Empordanet a Escena, teatre 'Valentina Quàntica' a càrrec de la companyia Anna Roca. Un espectacle de teatre de text on la ciència, l'empoderament femení i l'emergència climàtica són els grans eixos sobre els que parla. Es faran experiments en directe!
Edat recomanada: a partir de 5 anys.
Per què, si vivim en una societat que procura assolir la igualtat d’homes i dones, hi ha tan poques dones científiques reconegudes? Per què tenim tantes curiositats sense resposta? Per què és tan fascinant el món en què vivim??!
Si vols resoldre aquestes qüestions, si ets d’aquelles persones a qui la curiositat els surt per les orelles o simplement tens ganes de descobrir allò que li passa pel cap a la Valentina, entra al seu laboratori i deixa’t sorprendre.
Perquè un espectacle pot ensenyar-te més coses que no pas et penses!
6€ general | 5,10€ descompte Compra entrades aquí (enllaç)
Direcció escènica i dramatúrgia: Anna Roca Interpretació: Anna Aumatell i Raúl Martínez Ajudantia direcció: Jordi Gilabert Disseny i construcció espai escènic: Lluís Nadal 'Koko' Composició musical: Marta Rius Creació tècnica, disseny il·luminació i programació: August Viladomat 'Guti' Disseny vestuari: Nídia Tusal Video: Upuntvuit Audiovisuals Assessorament científic: Joel Nadal
Empordanet a Escena
Web Companyia Anna Roca Web Empordanet a Escena