Jump to navigation
Del 14 al 25 de gener
Del 24 de gener al 4 de febrer
Del 25 d’octubre al 8 de febrer (2026)
Del 3 d'octubre al 15 de febrer (2026)
Del 8 de gener al 28 de febrer
De l'11 de desembre al 8 de març (2026)
Del 29 de novembre al 6 d'abril
Del 23 de gener al 6 d'abril
Aquest dijous 17 de juliol, a les 22:00 h el Museu de la Mediterrània inicia les 'Nits d'estiu', amb la projecció de la pel·lícula: 'La Piel quemada', dins la IV mostra internacional de Cinema Etnogràfic. Una pel·lícula que mostra la complexitat de la migració dels anys cinquanta i seixanta, reflexiona sobre els canvis culturals i permet veure les conseqüències de l'intens desenvolupament turístic d'una zona de mar com la Costa Brava.
La IV mostra internacional de Cinema Etnogràfic, comptarà amb dues sessions més de cinema a la fresca gratuïtes al Museu de la Mediterrània, el dijous 24 de juliol, amb la projecció dels documentals: 'Calafati e Maestri d'Ascia. Abbonare" la tradizione', de Salvo Cuccia. V.O. i ¡Costa Brava. La mirada del viatger', d'Antoni Martí. I el dijous 31 de juliol, amb la projecció documental: 'El mestre, el capellà i una munió de torroellencs', de Jordi Bellapart, ambdós dies a les 22:00 h del vespre.
La darrera activitat dins la programació de les 'Nits d'estiu' és l'espectacle de Joan Massotkleiner i Toti Soler 'Intensament Vinyoli', el dissabte 16 d'agost a les 22 h, que ret homenatge al centenari del naixement de Joan Vinyoli. Aquest esdeveniment té un cost de 5 € d'entrada i ja estan a la venda les entrades a la recepció del Museu de la Mediterrània.