Jump to navigation
Del 20 de setembre al 15 de gener (2026)
Divendres 16 de gener, 20:30h
Dissabte 17 de gener, 21h
Dissabte 17 de gener, 22h
Diumenge 18 de gener, 20h
Divendres 23 de gener, 20h
Dissabte 24 de gener, 20h
Dies 23 i 24 de gener
El Rock & Metal és un festival benèfic per col·laborar amb la lluita contra el càncer infantil. Tota recaptació serà per un equip mèdic de l'hospital Sant Joan de Déu de Barcelona que investiga el Glioma Pontino Intrínsec Difús (DIPG), un tipus de càncer que es manifesta en majoritàriament en nens d'entre cinc i nou anys.
En el festival actuaran ESTIMBARRY, SILVIS VETUS, HARD BUDS, OLVIDO i MORPHIUM, cinc grups tots de la província de Girona i molt reconeguts en tot el territori nacional i internacional, tots ells presentaran els seus nous treballs que varen veure la llum el passat 2016.
Cal destacar que es començarà la nit amb un homenatge a Albert Palacio, el Mosso d'Esquadra que va recórrer per recaptar fons per la malaltia del fill d'una companya.
L'entrada serà gratuïta per recaptar la màxima afluència de públic, però es deixarà una caixa dipositada a l'entrada per aportar lliurament qualsevol fons econòmic.