Teatre Municipal de Palafrugell (TMP)
Carrer Santa Margarida, 1
17200 - Palafrugell
  • 972 611 172
  • cultura@palafrugell.cat

Cartellera

Marsupilami

Sinopsi

David és un treballador disposat a tot amb la condició de no perdre la seva feina, i per això accepta transportar un misteriós paquet des de Sud-amèrica. Per a complir la missió, embarca en un transatlàntic al costat de Tess, la seva ex parella, el seu fill Léo i Stéphane, un company maldestre però amb bones intencions.

Quan Stéphane obre el paquet per error, descobreix que és un bebè Marsupilami adorable i imprevisible. A partir d'aquest moment, el viatge es transforma en una mescla de situacions absurdes i persecucions que generen el caos a bord del vaixell.

Horaris: 

Divendres 21 d’agost: 19:15h
Dissabte 22 d’agost: 17:00h
Diumenge 23 d’agost: 17:00h

La última ronda en Venecia

Sinopsi

Carlobianchi (Sergio Romano) i Doriano (Pierpaolo Capovilla) són dos homes de cinquanta anys, arruïnats però decidits a gaudir cada nit fins a l'última copa. 

Els seus camins es creuen amb Giulio (Filippo Scotti), un reservat estudiant d'arquitectura que travessa una etapa d'incertesa i desorientació personal. El que en principi sembla una simple coincidència acaba transformant-se en un absurd viatge per carretera a través de les planes del Vènet. 

Entre excessos, ressaques, consells tan absurds com sincers i situacions imprevisibles, neix una amistat inesperada que portarà a Giulio a replantejar-se el seu futur, la seva manera d'entendre l'amor i el rumb de la seva vida.

Horaris: 

Divendres 21 d’agost: 21:30h
Dissabte 22 d’agost: 19:15 (VOS) | 21:30h
Diumenge 23 d’agost: 19:30 | 21:30h

La isla de Amrum

Sinopsi

A l'illa de Amrum, primavera de 1945, Nanning, un nen de 12 anys, s'enfronta als últims dies de la Segona Guerra Mundial ajudant a la seva família: caça foques, pesca de nit i cuida els camps de la granja Bendixen. 

Recolzat en la seva amistat amb Hermann, Nanning aprèn a afrontar responsabilitats i desafiaments des de molt petit, però amb l'arribada de la pau, la vida de postguerra porta obstacles inesperats que l'obliguen a trobar el seu propi camí.

Pel·lícula basada en la infància del director, guionista i actor Hark Bohm.

Horaris: 

Dilluns 24 d’agost: 19:15 | 21:30h
Dimarts 25 d’agost: 19:15 (VOS) | 21:30h

El ser querido

Sinopsi

L'aclamat director de cinema Esteban Martínez (Javier Bardem) és una llegenda tant per les seves pel·lícules com per un passat marcat per la violència i els excessos. 

En el seu nou projecte, li ofereix un paper a la seva filla Emilia (Victoria Luengo) amb el pretext d'ajudar-la a rellançar la seva estancada carrera com a actriu. Conviure en el set fomentarà una proximitat que no han compartit en anys, però també reobrirà velles ferides que mai van cicatritzar.

Horaris: 

Dimecres 26 d’agost: 22:00h
Dijous 27 d’agost: 21:30h
Divendres 28 d’agost: 19:00h
Dissabte 29 d’agost: 19:00 | 21:30h
Diumenge 30 d’agost: 21:30h

Atrapa el millón

Sinopsi

Confiant que no tindrà l'ascens que vol, Stan (Rayane Bensetti) roba una maleta amb un milió d'euros de diner negre de la caixa forta del seu cap i fuig a l'aeroport amb la seva parella. Però en assabentar-se que sí que aconseguirà a l'ascens, ha de tornar els diners I corregir el seu gran error en només una nit.

Per aconseguir-ho comptarà amb l'ajuda d'Hippolyte (Christian Clavier), un manyà sense escrúpols. Amb presses, obstacles i situacions que no esperen, Stan haurà d'enginyar-se-les per a salvar el seu futur professional i personal.

Horaris: 

Dijous 27 d’agost: 21:30h
Divendres 28 d’agost: 21:30h (VOS)
Dissabte 29 d’agost: 17:00h
Diumenge 30 d’agost: 17:00h

Més informació

El Teatre Municipal de Palafrugell (TMP) va ser inaugurat el dia 7 de maig de 1999. És l'equipament catalitzador de la política cultural de la vila. A més de la sala del teatre, consta també dels següents elements: Sala d'Exposicions (al primer pis), Sala d'Actes (al segon pis) i les oficines de l'Àrea de Cultura (al segon pis).

Horaris

De dimarts a dissabte, de 10 a 13h i de 17 a 20h

Diumenge, de 10 a 13h