Kebyart Ensemble


Del 19 de març al 27 de juny
Concert de Kebyart Ensemble, el quartet de saxos que presenta un recorregut per la història de la música, interpretant peces de Claude Debussy i Joseph Haydn.
Un concert que pretén portar el públic per un laberint d'emocions i sensacions mitjançant la interpretació d'obres musicals que les evoquin i recorrent gairebé totes les èpoques de la història de la música.
P. Glass: Mishima, Award Montage
H. Parra: Fragments Striés
A. Glazunov: Quatuor, op.109
J. Magrané: Estris de llum (obra dedicada a Kebyart Ensemble)
F. Mendelssohn: Capriccio
B. Bartók: Transylvanian dances
Gratuït
Saxo soprano: Pere Méndez
Saxo alt: Víctor Serra
Saxo tenor: Robert Seara
Saxo Baríton: Daniel Miguel
Joventuts Musicals de Catalunya i Joventuts Musicals de Vilobí d'Onyar
Amics de les Arts i Joventuts Musicals de Terrassa, Parròquia de Sant Esteve de Vilobí, Palau de la Música, Orfeó Català i Cat Música.