Jump to navigation
Del 14 al 17 de febrer
Dies 15 i 17 de febrer
Del 12 al 17 de febrer
Del 13 al 17 de febrer
Del 12 al 18 de febrer
Del 6 al 18 de febrer
26a edició de la Fira de l'Embotit de Bescanó, un veritable aparador dels productes d’alimentació que s’elaboren, i que moltes vegades no tenen una difusió que traspassi més enllà del entorn més inmediat del fabricant.
La Fira ofereix als i les visitants una ocasió única de poder comprar i tastar i adquirir una àmplia varietat de productes alimentaris.
10:00h | 25a Trobada de Puntaires 11:00h | Animació infantil amb Fefe i Cia. 12:00h | Audició de Sardanes amb la Cobla Principal de Banyoles 16:30h | Cercavila de Colla Gegantera de Bescanó dins la Fira 17:30h | Cloenda de la fira amb xocolatada popular per tothom
>> Consulta totes les activitats aquí (enllaç)
Comissió de la Fira de l'Embotit de Bescanó
Web Fira de l'Embotit de Bescanó Facebook Comissió de la Fira de l'Embotit de Bescanó Web Ajuntament de Bescanó