Jump to navigation
Dijous 25 de desembre, 20h
Del 15 de novembre al 27 de desembre
Dissabte 27 de desembre
Del 13 d'abril al 27 de desembre
Diumenge 28 de desembre, 18h
Mes de desembre
Dissabte 10 de gener, 20h
La Colla Castellera Xoriguers de la UdG celebra el seu 17è aniversari amb una festa que no et pots perdre!
Entrada: 5€ (+ despeses de gestió) anticipada / 6€ a taquilla
Obertura de portes 30 minuts abans de l'inici de les actuacions.
Strombers
Strombers és una banda formada a Cardona, amb una trajectòria de més de deu anys, i sempre sense perdre el seu caràcter jove, festiu i gamberro, que els ha portat a ser dels grups capdavanters de la festa a Catalunya. El seu estil barreja l'ska, els ritmes llatins, el reggae, el rock o el country per aconseguir un so inconfusible i sempre festiu.
Strombers ha esdevingut tot un referent de les festes populars d'arreu de Catalunya. El grup sempre ha mostrat interès en homenatjar la cultura popular, les festes i sons d'arrel, com són Sant Joan, la Patum o els Castellers, i ho ha fet amb cançons. D'aquí surten temes com La nit de Sant Joan, Patum, Rei Carnestoltes, Pessebre Ideal o Tocant el cel amb la mà.
The PelukAss
The PelukAss és un grup format per 5 joves que fan tot tipus de versions de Pop Rock nacional i internacional des dels 80 fins l'actualitat (des de Queen fins a Shakira passant pel Chaval de la peca, Eminem, Pont Aeri i Spice Girls). No són només un grup de versions sinó que dalt de l'escenari fan un show d'allò més boig i divertit.
Suc de civada
Grup Punk-Rock de Blanes i Palafolls.
Més informació