Jump to navigation
Del 20 de setembre al 15 de gener (2026)
Divendres 16 de gener, 20h
Divendres 16 de gener, 20:30h
Dissabte 17 de gener, 21h
Dissabte 17 de gener, 22h
Diumenge 18 de gener, 20h
Divendres 23 de gener, 20h
Dissabte 24 de gener, 20h
Inauguració de la temporada de La Mirona
Obeses Una estètica agosarada i una música transversal defineixen la proposta del grup osonenc Obeses. Són l’Arnau Tordera (guitarra i veu), el Maiol Montané (bateria), l’Arnau Burdó (teclat) i el Jaume Coll (baix), els músics que hi ha al darrere d’aquest univers heterogeni i surrealista. Lletres iròniques, sexuals i satíriques, amb elements de casa nostra com el pa amb tomàquet. Peces singulars que van des de la música clàssica al rock, passant pel cant gregorià, la música operística o l’havanera.
20 anys de Fundación Tony Manero Era l’any 1996 quan deu tipus de Barcelona es van vestir amb pantalons de campana i ulleres estrafolàries i van pujar a un escenari per reivindicar la música disco, en aquell temps menyspreada i considerada kitsch. Els seus concerts, concebuts per la festa i el ball desenfrenat, els van portar per escenaris de tot l’estat encomanant la disco-adicció per allà on passaven. Eren realment una fundació? Eren una broma? Una moda del moment?
Failovers Failovers és un trio de rock electrònic que neix durant el 2011 a la ciutat de Girona. Línies potents de baix, caixes de ritme, guitarres i sintetizadors, tot mesclat amb unes lletres que volen reflectir la part més obscura i amarga de l'amor i les persones.
Preu: Anticipada, 12€ | Taquilla, 15€
Més informació