Jump to navigation
Dimarts 28 d'abril, 20:30h
Dimecres 29 d'abril, 18h
Del 25 al 29 d'abril
Del 16 al 29 d'abril
Divendres 1 de maig, 10:30h
Del 15 de març a l’1 de maig
Del 15 de març a l'1 de maig
Diumenge 2 de maig
En el marc del Festival de Moviment i Teatre Gestual COS, espectacle de dansa 'Asuelto', l'última creació d'HURyCAN, d'Arthur Bernard Bazin i Candelaria Antelo, .
*Durada: 55 minuts.
A terra, a dos passos de nosaltres, els cossos xoquen, s’estripen, s’atrauen, es fan i es desfan. Violència, humor i tendresa. Sorprenent és la potència de la dansa, dels ballarins que es retorcen i resisteixen, com si la seva pròpia vida estigués en joc. 'Asuelto' és una exploració en procés del nostre treball; una observació dins de la nostra realitat per aconseguir accions necessàries, comprendre la vida com un organisme, com un cos en moviment, que transmet i comparteix allò que és: màgic i tangible, conceptual i sensible, bell i lleig… Viu.
Gratuït
Direcció artística i coreografia: Arthur Bernard Bazin, Candelaria Antelo Intèrprets: Pau Cólera, Xavi Auquer Gómez, Arthur Bernard Bazin, Candelaria Antelo.
Ajuntament de Reus
Web Festival COS Reus Facebook Reus Cultura Web HURyCAN