Jump to navigation
Dissabte 20 de desembre, 19h
Diumenge 21 de desembre, 18h
Del 12 al 21 de desembre
Dimecres 24 de desembre, 02h
Dijous 25 de desembre, 20h
Dissabte 27 de desembre
Inspirat en quatre mites grecs, Meraki Ensemble presenta un concert-espectacle de creació pròpia que alterna música (quintet de vent i piano) i narració. En la música s’hi pot percebre clarament l’empremta del romanticisme, de les avantguardes del segle XX, fins i tot dels musicals. De la mateixa manera, el text s’endinsa en la mitologia grega amb un estil viu i atrevit, i defuig un registre excessivament formal. No tan sols els melòmans podran gaudir d’aquest espectacle, sinó també tots aquells que estimin el teatre i el món de les lletres.
Intèrprets: Èlia Casals (flauta travessera), Jordi Cornudella (clarinet), Jordi Tomàs (oboè), Jordi Guasp (trompa), Guillem Borràs (fagot), Quim Cornudella (piano) i Clara Manyós (narració)
Durada: 1 h 05 min
Preu: 6 €. Socis de Joventuts Musicals Figueres, entrada gratuïta.
Venda d’entrades anticipades a la taquilla del Teatre Municipal el Jardí i a www.figueresaescena.com, i el mateix dia de la funció a la taquilla de la Sala La Cate.