Jump to navigation
Diumenge 19 d'abril, 19h
Dimecres 22 d'abril, 19:30h
Dijous 23 d'abril, 19h
Divendres 24 d'abril, 17h
Divendres 24 d'abril, 17:30h
Divendres 24 d'abril, 18h
Divendres 24 d'abril, 19h
Teatre 'Muerte en el Nilo', sens dubte, un dels títols més famosos de l'extensa obra d'Agatha Christie adaptada per Víctor Conde. Una revisió contemporània d’un imaginari clàssic, presentant-ho a través d’una dramatúrgia revisada, una posada en escena actual, música, cançons, coreografia escènica i projeccions
*Durada: 105 minuts
La novel·la publicada el 1937 parla de l’assassinat d’una jove rica durant un viatge en creuer pel Nil, un assassinat fred i sense explicació aparent. Durant el viatge es van succeint altres assassinats, i van apareixen proves. El protagonista… Hércules Poirot.
L’obra teatral respecta la trama original però canvia diversos personatges i té, a vegades, un llenguatge reiteratiu propi del teatre i les posades en escena de l’època.
Autora: Agatha Christie Adaptació i direcció: Víctor Conde Repartiment: Pablo Puyol, Adriana Torrebejano, Cisco Lara, Ana Rujas, Ana Escribano, Miguel García Borda, Sergio Blanco, Lorena de Orte, Paula Moncada, Dídac Flores
Web Teatre Fortuny