Jump to navigation
Divendres 3 d'abril, 10:30h
Dissabte 4 d'abril, 17h
Dissabte 4 d'abril 17h
Diumenge 5 d'abril, 12h
Dimecres 8 d'abril, 19:30h
Divendres 10 d'abril, 18h
Divendres 10 d'abril, 19h
Teatre 'Dolors', la primera sèrie al teatre, ja que l'obra consta de sis 'capítols' d’uns 45 minuts de durada.
Amb un format de sitcom i un ritme més propi d’aquesta mena de sèries per a la televisió, Dolors es planteja com un joc a l’espectador de teatre, a través de les peripècies de tres personatges singulars, amb un argument senzill que es va complicant més i més a mida que avança, propi d’aquest format.
La Lola, una intrèpida i peculiar emprenedora, acaba d'inventar un dispositiu per combatre una injustícia que no pot suportar: el dolor que la menstruació provoca a moltes dones.
La Miranda, la seva companya de pis i gran amiga, l'encoratja a patentar ràpidament el mecanisme. Però les empreses a les quals la Lola presenta el seu enginy ni tan sols li donen cita.
De 8 a 26€ | Comprar entrades aquí (enllaç)
Idea original: Meritxell Yanes Autors: Cristina Clemente, Eulàlia Carrillo i Sergi Belbel Argument: Cristina Clemente i Eulàlia Carrillo Direcció: Cristina Clemente i Sergi Belbel Repartiment: Gemma Martínez, Meritxell Yanes i Jordi Andújar
Web Meritxell Yanes Web Teatre Municipal de Girona