Jump to navigation
Diumenge 1 de març, 11:30h
Del 6 de febrer a l'1 de març
Diumenge 1 de març, 19h
Diumenge 1 de març, 18h
Del 25 de gener a l'1 de març
Dimecres 4 de març, 18h
Dijous 5 de març, 19h
Divendres 6 de març, 20h
Veu: Anna RoigTeclats: Carles SanzGuitarra: Magí BatallaContrabaix i baix elèctric: Carles MuntsBateria i percussió: Ricard PareraDirecció escènica: Pako Merino i Diego LorcaDisseny de llums: Ignasi SoléVestuari: Zoug Barcelona (Dolors Munné)Música i text: Anna RoigArranjaments: L’ombre de ton chien
Les ganes de fer passos endavant i d’avançar cap a algun lloc, han portat a l’Anna Roig, en aquest últim any que ha consagrat a la creació de noves cançons, a observar i analitzar la vida -passat, present i futur- de manera senzilla i gairebé sense la necessitat de passar-la pel filtre de la imaginació.
Aquest 3r disc de l’autora penedesenca ens evoca sensacions, paisatges i reflexions, amb una mirada més propera a la realitat i un ritme més reposat. En les noves cançons tot és més suggerit que explicat i “l’ombre de ton chien” explora nous territoris sonors per reflectir musicalment aquesta nova perspectiva, creant ambients de caire més contemplatiu.
Durada: 90 minuts
Preu: 15/12/9 euros