Jump to navigation
Del 22 de febrer al 29 de març
Del 6 de febrer al 29 de març
Mes de març
Dissabte 4 d'abril, 20:30h
Del 14 de març al 5 d'abril
Del 3 al 7 d'abril
Divendres 10 d'abril, 19h
Concert de Guillem Roma, que presenta el seu darrer disc 'Kiribati', on fa un salt artístic amb la renovació del seu so apostant per una sonoritat moderna i original que acompanya i emmarca les noves cançons. Un concepte acústic potent i de gran personalitat gràcies a un equip de musics de luxe que l’acompanyen.
Un disc on s’ajunten la contundència amb la senzillesa d’elements, on la veu agafa una nova dimensió i on conviuen els ritmes tropical, ecos “vintage” de melodies clàssiques amb la modernitat d’un so treballat i cuidat en tots els nivells.
10€ anticipada | 12€ taquilla Comprar entrada aquí (enllaç)
Guillem Roma: Guitarres i veu Didak Fernandez: Bateria, percussions, processats i coros Miquel Sospedra: Baix i coros Guillem Plana: Guitarra elèctrica, espanyola i coros Marta Roma: Violoncel, percussions i coros
Web Olot Cultura Web Guillem Roma