Jump to navigation
Dissabte 25 d'abril, 10h
Dissabte 25 d'abril, 18h
Del 22 al 25 d'abril
Diumenge 26 d'abril, 12h
Diuemnge 26 d'abril
Del 29 de març al 26 d'abril
En el marc del Circuit Nòmada, espectacle familiar 'Camí a l'escola' de la companyia Campi qui Pugui.
La companyia busca el punt de trobada entre els públics més diversos, a través de les emocions i d'uns recursos visuals universals comprensibles per espectadors de diferents orígens i edats.
En aquesta ocasió, s'inspira en el documental 'Sur le chemin de l'école', de Pascal Plisson, per explicar l'extraordinària història de tres germanes que s'enfronten diàriament a obstacles i adversitats per arribar a l'escola. Viuen en un país qualsevol, en un lloc llunyà i proper alhora, i comparteixen les ganes d'aprendre i canviar el seu món.
Edat recomanada: majors de 5 anys
Tres germanes, un camí i un objectiu: tenir el futur a les seves mans.
L’extraordinària història de tres germanes que s’enfronten diàriament a obstacles i adversitats per arribar a l’escola. Tres nenes que viuen en un país qualsevol, en un lloc llunyà i proper alhora, que no parlen cap idioma concret i els parlen tots a la vegada. Un espectacle suggerent, visual i sense text que s’inspira en la història real d’infants d’arreu del món.
Infants autònoms i capaços, que comparteixen les ganes d’aprendre i de canviar el seu món.
5€ general | 3€ Carnet Convent de les Arts Comprar entrada aquí (enllaç)
Creació: Rosa Díaz, Jordi Farrés, Campi qui pugui Dirigit: Rosa Díaz (La Rous Teatro) Intèrprets: Aitana Giralt, Cristina Garcia, Alícia Buil, Jordi Pedrós Composició musical: Pascal Gaigne Escenografia: Joan Pena Il·luminació: Miki Arbizu Producció: Jordi Pedrós
Convent de les Arts i FiraTàrrega
Web FiraTàrrega Web Convent de les Arts Web Campi qui pugui