Jump to navigation
Del 20 de febrer al 3 de maig
Del 4 al 8 de maig
Del 22 de de gener al 10 de maig
Del 13 de març al 16 de maig
Del 6 de març al 17 de maig
Del 10 d'abril al 24 de maig
Del 5 de desembre al 25 de maig (2026)
Del 3 d'octubre al 30 de maig (2026)
Exposició 'Surfing Europe' de Quim Domene, que presenta una sèrie de pintures realitzada de març a octubre de 2020, aproximadament, durant el període d'estricte confinament i en setmanes posteriors, quan encara hi havia restriccions que afectaven especialment la vida social i la mobilitat.
En la solitud del seu taller de La Canya, a la Garrotxa, espai que ell anomena la Fàbrica del Riu, va concebre aquesta col·lecció de 50 pintures, repensant el seu treball a un ritme molt més pausat del que sol ser habitual. Tota la sèrie ha estat elaborada amb diferents materials, alguns ja habituals en el treball de l'artista i d'altres fruit d'una recerca meditada que aquells moments de temps suspès i de silenci afavorien.
'Surfing Europe' és una reflexió sobre alguns dels fets més importants que s'esdevenen al nostre continent, com a fruit de males polítiques, de la desigualtat social, de la cobdícia i de l'egoisme envers les classes més febles, una praxis que ens ha portat a la desunió, l'ascens de grups d'extrema dreta i sobretot a una crisi que afecta especialment les poblacions desplaçades per la guerra, la persecució política o simplement per la gana.
Dilluns, dimecres, dijous i divendres: de 9 a 13h i de 16 a 19h Dissabte: de 9:30 a 13:30 h i de 17 a 20h Diumenge: de 9:30 a 13:30h Dimarts: tancat
Dissabte 27 de novembre, 12h
Entrada lliure
Web Cultura SCF Web Ajuntament de Santa Coloma de Farners