Jump to navigation
Divendres 6 de febrer, 20:30h
Del 31 de gener al 6 de febrer
Dissabte 7 de febrer
Del 24 de gener al 7 de febrer
Del 10 de gener al 7 de febrer
Dies 6 i 7 de febrer
13a edició de Reus Viu el Vi i 4a Mostra del Vermut, la fira de les Denominacions d'Origen de l'àmbit territorial de la Cambra.
En aquesta ocasió hi participaran vint-i-cinc cellers que representen als diversos Consells Reguladors que desenvolupen la seva activitat sota el paraigua de la corporació. És el cas de la DO Catalunya, la DO Conca de Barberà, la DO Montsant, la DOQ Priorat, la DO Tarragona i la DO Terra Alta.
També hi haurà cellers de referència de la DO Cava i les vuit marques del Vermut de Reus representades en un espai temàtic i monogràfic. En total els assistents podran triar entre més de dues-centes referències representatives dels millors vins del territori.
Fira del Vi: Dies 2 i 3 de juny: de 17:30 a 23h Diumenge 4: de 17:30 a 22h
Vermutada: Dies 2 i 3 de juny: de 12 a 14:30h
Reus Viu el Vi: 16€ copa + catàleg + portacopa + 5 tastos + barret de la fira 2€ tast de vi individual 3,5€ tiquet gastronòmic 15€ abonament de 5 tiquets gastronòmics
Mostra del Vermut de Reus: 10€ got de vidre + 2 tastos de Vermut + catàleg + Patates Piqué + Olives La Masrojana + el barret de la mostra 6€ got de vidre + 2 tastos de Vermut 1,5€ Patates Piqué 1,5€ Olives La Masrojana
Cambra de Reus
Facebook Reus Viu el Vi Web Reus Viu el Vi Web Ajuntament de Reus