12è Cinema Lliure a la Platja, Barcelona, El Prat, Sitges, Palamós, Tossa de Mar, Tarragona, 2023

12a edició de Cinema Lliure a la Platja, la mostra de cinema torna a les nits d'estiu a la costa. Les pel·lícules es projectaran quan es pongui el sol – és a dir, quan sigui fosc per asegurar una bona visibilitat de la pantalla. Abans de cada llargmetratge es projectarà un curtmetratge.
Cinema Lliure a la Platja programa pel·lícules que han passat per festivals de cinema de renom. A l'hora de seleccionar els llargmetratges, es té en compte tots els públics perquè tothom pugui gaudir del bon cinema de les nits d'estiu. Així, hi haurà una sessió adreçada al públic familiar perquè els més petits també puguin gaudir del bon cinema de les nits d'estiu a la platja.
Dies 6, 13, 20, 27 de juliol, i 3 i 10 d’agost:
Sant Sebastià, Barcelona
Dies 22 i 29 de juliol:
El Prat, El Prat de Llobregat
Dies 12, 19 i 26 de juliol:
La Fragata, Sitges
Dies 9 i 23 de juliol:
Palamós
Dies 11 i 25 de juliol:
Tossa de Mar
Dies 10, 17 i 24 de juliol:
La Mora, Tarragona
> Consulta totes les projeccions aquí (enllaç)
Entrada lliure.
Web Cinema Lliure
Facebook Cinema Lliure
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.