Jump to navigation
Del 21 de novembre al 18 de gener
Divendres 23 de gener, 20h
Del 21 de novembre al 23 de gener (2026)
Del 31 d'octubre al 25 de gener (2026)
Del 9 d'octubre al 25 de gener (2026)
Del 16 d'octubre al 25 de gener
Del 3 de novembre al 30 de gener (2026)
Del 19 de desembre al 31 de gener
Exposició 'Xina, només uns instants', una mostra que recull un total de 40 fotografies de Gràcia de la Hoz. Les imatges es van prendre el 2017 a la província de Guizhou.
Amb aquesta exposició l'autora presenta la seva faceta fotogràfica vinculada al reportatge, la vida al carrer, la gent i el seu entorn més immediat, la seva llar, tot en un entorn rural. Tot i així, també és, principalment, una mostra de retrats de persones, tema que l'autora ha treballat molt intensament en els darrers anys.
La mostra es va gestar en un viatge fotogràfic a la Xina l'any 2017. No pretén ser un reportatge de l'anomenat gegant asiàtic, només vol reflectir uns instants viscuts en una zona, una mica remota de la República Popular de la Xina.
De dimarts a dissabte: de 10 a 14h i de 17 a 20h
Ajuntament de Reus
Web Museu Salvador Vilaseca Web Ajuntament de Reus