Actes del XIII Congrés de la CCEPC, 'Exilis polítics a l'època contemporània (segles XIX i XX). Territoris de partida, territoris d'acollida'

Presentació de les actes del XIII Congrés de la CCEPC, 'Exilis polítics a l'època contemporània (segles XIX i XX). Territoris de partida, territoris d'acollida'.
El llibre és un recull de les conclusions del XIII Congrés de la Coordinadora de Centres d'Estudis de Parla Catalana (CCEPC), celebrat al Museu Memorial de l'Exili (MUME) de La Jonquera els dies 4, 5 i 6 de novembre de 2022.
L'acte anirà a càrrec d'Enric Pujol (UAB) i Pere Gifre, historiador i autor d’una de les comunicacions, i comptarà amb la participació de Josep M. Bernils, regidor de Memòria històrica de l’Ajuntament de Figueres; Narcís Figueres, president de la CCEPC i vicepresident segon de l'IRMU, i Miquel Aguirre, director del Museu Memorial de l’Exili MUME.
Assistència gratuïta
Coordinadora de Centres d'Estudis de Parla Catalana (CCEPC), Institut Ramon Muntaner (IRMU), Cossetània Edicions, Biblioteca Fages de Climent de Figueres, Ajuntament de Figueres i Institut d’Estudis Empordanesos
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.