Jump to navigation
Divendres 23 de gener, 21h
Divendres 23 de gener, 22h
Dissabte 24 de gener, 19:30h
Dissabte 24 de gener, 20h
Dissabte 24 de gener, 22h
Del 27 de setembre al 25 de gener (2026)
Diumenge 25 de gener, 19h
Concet d'Ala Voronkova i Guerassim Voronkov, on interpretaran, amb les narracions de Maria Voronkova, 'Rhapsody in blue' de Gershwin, una peça que després de la seva estrena el 12 de febrer de 1924, es va convertir en un èxit de la nit al dia.
Això la va convertir en un símbol de la música americana a l'estranger, en inspiració per a les generacions futures de compositors i una peça estimada del repertori de concerts a tot el món. Arrelat a la música popular nord-americana de l'època, la peça fusiona jazz, musica del carib i europea amb influències en forma de flux lliure d'un concert romàntic.
El nou arranjament de Guerrasim Voronkov per a violí i piano destaca la vessant lírica de la peça, mantenint l'emoció de la Rhapsody in Blue.
15€ | Comprar entrada aquí (enllaç)
Web Auditori Josep Carreras