Teatre 'El Destí de les Violetes', Grup de teatre de Quart, Companyia HiSom

Teatre 'El destí de les violetes', una obra de Beth Escudé Gallès, en una versió a càrrec del Grup de Teatre de Quart i la Companyia HiSom, sota la direcció de Laura Vall-llosera.
Es tracta d'una obra de teatre solidària que té l'objectiu de recaptar fons per a diferents causes i projectes solidaris que formen part de l'Associació Gironina d'Empresàries (AGE), com són la Fundació Privada Oncolliga Girona, la Fundació Elna per a la Diversitat Funcional, l Fundació Esclerosi Múltiple, la Fundació SerGI i la Fundació Ramon Noguera.
La Violeta és una dona amb mil cares, una dona dividida en vuit. Vuit decisions a prendre, vuit camins a escollir. Cada elecció la portarà a un destí diferent.
10€ | Comprar entrada aquí (enllaç)
La recaptació íntegra es destinarà a les fundacions que formen part de l'AGE.
Associació Gironina d'Empresàries
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.