Jump to navigation
Cada dijous
Dissabte 9 de maig, 17h
Dissabte 9 de maig, 19h
Del 10 d'abril al 10 de maig
Del 24 d'abril al 10 de maig
Del 8 a l'11 de maig
Cada divendres al vespre
Dissabte 16 de maig, 10:30h
Primera edició de Mossegada Ganxeta, una ruta de tapes amb bolets i productes de tardor que comptarà amb la participació d'un total de 17 restaurants de la ciutat.
Unes jornades per gaudir d'aliments de proximitat i d'excel·lència. Des de les castanyes de les Muntanyes de Prades fins a les hortalisses de la comarca, passant per les olives que donen lloc als olis d'oliva verge extra reconeguts internacionalment.
>> Restaurants participants: El Racó JP | Flaps | Vermut Rofes Restaurant | El Buidasacs | Bar Amics de Reus | Koop Too | Xivarri | Soho by Tarraco | Circol | Lima & Mango | El Castell | As de Copes | Deu d'hi do | Danke Cerveseria-Bar | El Céntric Reus | Las Mañanitas | Ostras Sea Food Bar | Empanada Club.
>> Consulta les propostes que ofereixen aquí (enllaç)
Associació d'Empreses d'Hostaleria de Reus
Ajuntament de Reus
Web AEHT Web Ajuntament de Reus