Jump to navigation
Dissabte 14 de febrer, 18h
Dissabte 14 de febrer, 22h
Dissabte 14 de febrer
Diumenge 15 de febrer, 19h
Dimecres 18 de febrer, 20:30h
Dijous 19 de febrer, 19h
Divendres 20 de febrer, 19h
Concert de la banda garrotxina Milícians, que presenta 'Victòria o mort', el seu quart treball publicat a la primavera del 2025. Un disc que ja ha fet vibrar escenaris de Catalunya, Madrid, Euskadi, Saragossa i el País Valencià, i ara arriba el moment més esperat: tocar a casa, envoltats de la seva gent i de l'energia que els ha vist créixer.
'Victòria o mort' és un àlbum contundent i ple de força on la banda dona veu a les lluites socials, passades i presents, sense renunciar al caos, la diversió i la rebel·lia que sempre els han definit. Amb més de deu anys de trajectòria, Milícians continuen demostrant que el seu directe és sinònim de potència, compromís i actitud.
En aquesta ocasió, compartiran escenari amb la mítica formació de punk rock Arpaviejas, acabada de tornar de Mèxic, i amb els Cadaver.
13€ anticipada | 15€ taquilla Comprar entrada aquí (enllaç)
Ajuntament d'Olot
Web Olot Cultura Instagram Milícians