Jump to navigation
Dissabte 21 de març, 14h
Dissabte 21 de març, 18h
Dissabte 21 de març, 19:30h
Dissabte 21 de març, 20h
Dissabte 21 de març
Diumenge 22 de març, 18h
De l'11 de gener al 22 de març
Els manresans Gossos clouran els Festivals Alta Segarra presentant el seu darrer treball, 'Zenit', estrenat el passat setembre.
Aquest nou àlbum simbolitza la culminació d’una carrera musical, una trajectòria de 23 anys, amb la combinació perfecta de totes les seves etapes dins un sol disc.
Gossos plantejarà un concert molt enèrgic per a un públic familiar i de totes les edats. Un repertori dinàmic amb el millor del darrer disc mesclat amb les cançons més importants que han format part de la trajectòria del grup. Un espectacle potent i diferent.
Preu entrada: 13€ | 20€ amb tast gastronòmicPreu abonament Festival: 60€ | 100€ amb tasts gastronòmics
Venda d'entrades anticipades, aquí.
Altres concerts dels Festivals Alta Segarra: Divendres 14 de juliol: Marina Rossell Dissabte 15 de juliol: Obeses 'Verdaguer, ombres i maduixes' Divendres 21 de juliol: Bikimel Dissabte 22 de juliol: La Iaia Divendres 28 de juliol: Eduard Iniesta