Música
,
2016
Del 9 de juny al 2 de juliol
Diversos espais

IV Estival de Jazz

Ei! Aquest esdeveniment ja ha passat. Et proposem:

El proper 9 de juny els nord-americans R.J. Miller i Tom Warburton donaran el tret de sortida a la quarta edició de l’Estival de Jazz, una edició que s’allargarà fins el 2 de juliol i que oferirà més de 10 propostes gratuïtes, la majoria a l’aire lliure, en diferents espais de la ciutat d’Igualada.

Seguint les motivacions de la passada edició, l’Estival de Jazz d’enguany mantindrà l’objectiu d’acostar el jazz a tot tipus de públic i en diversos formats, amb la programació de concerts de músics emergents de l’escena catalana com la sorprenent proposta de La Cris o el prometedor Pol Omedes Quartet, que compartiran cartell amb d’altres formacions consolidades com són els talentosos Marco Mezquida i Fèlix Rossy o MathildeToussaint Quartet, i amb propostes innovadores dins el món del jazz encapçalades per Xavier Grau i el trio format per Dani Comas, Joan López i Rubén Bes de Musicop.

Pels aficionats que cerquen nous estímuls musicals, l’Estival de Jazz destaca per oferir una producció pròpia gràcies a 'La Carta Blanca a...' proposada a un músic en cada edició. El festival dóna literalment carta blanca a un músic consolidat, però que manca de projecte propi, perquè presenti en el marc de l’Estival de Jazz el projecte jazzístic que ell vulgui. Enguany el repte és per a l’organista Txema Riera que el proper dissabte 18 de juny presentarà al Teatre de l’Aurora el seu projecte més personal acompanyat de Dani Pérez a la guitarra i Roger Gutiérrez a la bateria.

Podeu consultar tota la programació, aquí.

Leaflet | © OpenStreetMap contributors CC-BY-SA,
  • imatge de control 1per1
  • imatge de control 1per1
  • imatge de control 1per1