Jump to navigation
Del 8 al 21 de març
Dissabte 22 de març, 10h
Diumenge 22 de març, 11h
Dies 14, 15, 21 i 22 de març
Diumenge 22 de març, 10h
Dissabte 28 de març, 20h
Fins el març
En el marc dels actes de la Nit dels Museus a Igualada, a Cal Boyer, seu central del Museu de la Pell d'Igualada, s'obriran les portes a les visites lliures a les seves exposicions permanents, a la Casa de la Festa i a l’exposició temporal 'Śigaŕa Segarra. Cruïlla entre Ibèria i Hispània'.
A les 21h, el blanquer Miquel Vila continuarà les seves explicacions a les sales Un món de pell i Ofici d’adober de la col·lecció permanent de Cal Boyer.
L’Escola Municipal d’Art i Disseny Gaspar Camps d’Igualada participarà amb una exposició de peces dissenyades en pell, realitzades en diferents tècniques pels alumnes del cicle formatiu de grau mitjà d’Artesania en Cuir. També hi haurà una demostració de treball neoartesanal del cuir per part d’alguns alumnes de l’Escola.
I ales 22:30h, el grup de jazz-rock Pegasus, oferirà el concert i projecció titulat 'Berlin, simfonia d’una gran ciutat'.
Entrada gratuïta