Jump to navigation
Diumenge 16 de febrer, 17:30h
Dies 15 i 16 de febrer
Diumenge 16 de febrer, 19h
Diumenge 16 de febrer, 18h
Dijous 20 de febrer, 19:30h
Dijous 20 de febrer, 20h
Divendres 21 de febrer, 20h
També et pot interessar
En el marc de les Festes de Nadal de Mataró, nova edició d'Els Pastorets, que porten a escena (des del 1916 i basat en 'L'Estel de Natzaret' de Ramon Pàmies'), els dubtes de Naïm, la lluita entre el Bé i el Mal, les peripècies de Jonàs i Matatíes o la història bíblica del naixement de Jesús.
*Els Pastorets de Mataró són Patrimoni Cultural de la Ciutat de Mataró des de 1981 i l'abril de 2016 van ser guardonats amb la Creu de Sant Jordi de la Generalitat de Catalunya.
Dies 22, 26, 28 i 28 de desemnbre i 6, 11, 12, 18, 19 i 26 de gener
Cada any, quan arriba Nadal, el teló de la Sala Cabanyes s'alça perquè es representin Els Pastorets de Mataró. Àngels, dimonis i pastors; nimfes, bruixes i follets; actors, músics i tècnics; ... i fins a unes 300 persones fan possible un dels principals espectacles nadalencs del país, amb orquestra en directe, més de 50 decorats i espectaculars efectes especials.
Basats en L'Estel de Natzaret de Ramon Pàmies i amb música dels mestres Enric Torra, Felip Vilaró i Miquel Ferrer, els nostres Pastorets s'han adaptat als nous temps incorporant les darreres novetats tècniques a un muntatge que encara conserva molts dels seus tocs artesanals.
Comprar entrades aquí (enllaç)
Direcció: Lídia Rovira i Xevi Codony Direcció musical: Clàudia Dubé
Els Pastorets de Mataró
Web Sala Cabanyes Facebook Els Pastorets de Mataró