Jump to navigation
Dies 4 i 9 d'abril
Divendres 10 d'abril, 18h
Dissabte 11 d'abril, 12h
Dissabte 11 d'abril, 18h
Diumenge 12 d'abril, 17h
Dijous 16 d'abril, 18h
Dissabte 18 d'abril, 11:30h
També et pot interessar
En el marc de les Festes de Nadal a Cabrera de Mar, tornen Ses Majestats els Reis Mags d'Orient, per fer la seva esperada Cavalcada i repartir regals a tots i totes les nenes del municipi.
>> Recorregut: La cavalcada s'iniciarà des de la plaça de l'Església i continuarà pels carrers del poble fins arribar a Cal Conde, on els Reis Mags rebran les claus màgiques del poble. En finalitzar el recorregut, els infants podran saludar personalment Ses Majestats.
Els trams recomanats per seguir la cavalcada són des de la botiga La Rosita fins a l'últim local de l'AV Pare Jaume Català; i des de Can Rodon fins a la bodega Roig Roig Vins.
Ajuntament de Cabrera de Mar
Web Gaudeix Cabrera Web Ajuntament de Cabrera de Mar Facebook Ajuntament de Cabrera de Mar Instagram Ajuntament de Cabrera de Mar