Jump to navigation
Diumenge 22 de febrer, 18h
Del 20 al 22 de febrer
Dies 14, 15, 20 i 22 de febrer
Dies 21 i 22 de febrer
Dijous 26 de febrer, 19h
Divendres 27 de febrer, 19h
Divendres 27 de febrer, 20h
En el marc del 13è Guant. Festival de Teatre de Titelles, espectacle 'Veus de Txernòbil', concebut a partir de la lectura del llibre 'La pregària de Txernòbil', d’Svetlana Aleksiévitx, a càrrec de la Companyia Potcuia.
Els fets que l’escriptora relata en forma de monòlegs, plens d’una veritat tan colpidora, els descobrim sota el guiatge dels testimonis directes de la tragèdia provocada per l’accident de la central nuclear, una història humana silenciada que ens aboca a un abisme immens que posa en dubte la nostra visió del món.
12€ | Amb carnet cultural 10€
Horaris de venda: – Dimecres no festius: 19:30 a 21h – Divendres no festius: 12 a 13:30h – Dies de funció: 1 hora abans de l’inici de l’espectacle
També pots aconseguir la teva entrada per internet www.ticketea.com (24 h) o trucant al 902 044 226
Autor i director: Joan Cusó Intèrprets: Montse Fabré, Adrià Girona, Rut Girona, Andrea Pellejero i Reetta Moilanen
Facebook Cia. Potcuia