Jump to navigation
Divendres 9 de gener, 20h
Divendres 9 de gener, 18h i 20h
Dies 9 i 10 de gener, 20h
Del 21 de desembre a l'11 de gener
Del 25 de desembre a l'11 de gener
Diumenge 11 de gener, 18h
Del 26 de desembre a l'11 de gener
Espectacle 'A vore', un projecte de mestissatge temporal i “tradificció” sobre la cultura popular de les Terres de l’Ebre. És una recerca musical i dancística que treballa a partir del document i l’expressivitat tradicional, los ritmes, les danses, les paraules de les comarques del Baix Ebre – Montsià i Baix Maestrat i les fa dialogar amb la música d’Astrio i la dansa performativa de Sònia Gómez.
En aquest espectacle es fa palesa la possible convivència de la música i la dansa tradicional amb la dansa i la música contemporànies.
Fa més de cent anys una nova tendència en música i dansa s’estenia des de Viena per tota Europa fins arribar a la ciutat de Tortosa. Los iaios se posaven les mans al cap veient com los valsets i los balls agarrats desbancaven ritmes i costums de sempre. Lo modern era allò i l’espècie invasora transformava una manera de fer i sentir.
12€ | 9€ amb Carnet Convent de les Arts Compra entrades aquí (enllaç)
Direcció: Sònia Gómez, Ramon Balagué Música: Astrio, Pau Puig Balladores: Carme Balagué, Sònia Gómez Documentació: Pere Gumbau, Ramon Balagué Producció: Elclimamola Coproducció: Mercat de les Flors, Fira Mediterrània Manresa, L’Auditori, minifilms
Convent de les Arts
Web Convent de les Arts Web A Vore