Musicata 2018

Nova edició del festival 'MusiCata', que celebra el seu cinquè aniversari amb una jornada solidària a favor de la lluita contra l'ELA. El celler Mas Foraster de Montblanc tornarà a ser l'escenari d'una tarda on la música en directe i el vi seran protagonistes. Enguany, a més, tots els diners recaptats amb les entrades es destinaran a la fundació 'Miquel Valls' i a la seva lluita contra aquesta malaltia degenerativa.
En aquesta ocasió el celler acull als músics que al llarg d'aquests 5 anys ja han actuat al 'Musi Cata': Joan Masdeu, Fito Luri, Xavi de la Salud Trio, Singtònics i els montblanquins Habana Vieja. Tot plegat presentat per la periodista Elisabet Carnicé.
L'entrada, que té un preu de 10 euros, permetrà veure el concert i tastar diversos vins 'Josep Foraster'. També hi ha entrades fila0 disponibles per qui vulgui fer una aportació solidària més gran, que van dels 20 als 100 euros.
10€ | Compra d'entrades a l'enllaç
D.O. Musi-cata, Celler Josep Foraster, Jon TC Photo, Ilusión+ i Fundació Miquel Valls.
Facebook Musi-Cata
Facebook Mas Foraster
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.