Jump to navigation
Del 29 de gener al 4 de març
Del 20 de gener al 7 de març
Del 26 d'octubre al 8 de març de 2026
Del 13 de febrer al 8 de març
Del 12 de febrer al 13 de març
Del 16 de gener al 15 de març
Del 6 de febrer al 15 de març
Continua el segon cicle de la programació estable d'Arts Visuals Parlem Contemporani? amb el que Convent pretén mantenir les portes obertes als artistes visuals de disciplines i indisciplines diverses, per fer-los copartíceps de la seva pròpia maduració; un projecte encara incipient, però amb vocació de llarg recorregut.
Un cicle per a mostrar i produir obres de l'àmbit de l'arquitectura efímera, les instal·lacions, el vídeoart o la performance.
Aquesta sessió vermut com és habitual, donarà el tret de sortida amb 'Qui sóc? On sóc?' una acció-instal·lació de Zona Zàlata. El col•lectiu tarragoní, dirigit per Joan Pasqual, proposa 'Una visió opaca de la relació entre persones, on el punt de trobada no existeix, o potser sí... (...)'.
Consulta totes les activitats aquí (enllaç)
Convent de les Arts d'Alcover
Facebook Convent de les Arts d'Alcover Web Convent de les Arts d'Alcover