Jump to navigation
Del 22 de gener al 10 de desembre
Dijous 11 de desembre, 20h
Divendres 12 de desembre, 19h
Divendres 12 de desembre, 20h
Divendres 12 de desembre, 20:30h
Divendres 12 de desembre, 21h
En el marc de la Festa Major de Sant Joan, tercer concert de solsticidi amb les actuacions de Xavi Sarrià, La Raíz i Doctor Prats.
Xavi Sarrià, el cantant, lletrista i alma mater d’Obrint Pas, junt amb la potent banda elèctrica que encapçala, El Cor de la Fera, esclata amb cançons d’amor i lluita, empeltades de bones melodies àvides de ser entonades per la multitud. La veu rebel del País Valencià.
La Raíz, en la seva gira de comiat faran brollar sobre l’escenari la poesia i el compromís que els han convertit en un fenomen amb majúscules. Pleguen en el seu moment més àlgid.
Doctor Prats aconsegueixen que els estius no morin mai amb les seves cançons. Són present i futur de l’escena mestissa amb el seu 'festribal': fusió de pop, rock, reggae, ska i electroswing, tot amb enèrgica sonoritat.
Gratuït
Ajuntament de Valls
Web Ajuntament de Valls Facebook Xavi Sarrià Facebook La Raíz Facebook Doctor Prats