Jump to navigation
Del 20 de desembre al 18 de gener
Diumenge 18 de gener, 18h
Diumenge 18 de gener, 21h
Diumenge 18 de gener
Del 13 de desembre al 18 de gener (2026)
Dijous 22 de gener, 19h
Dijous 22 de gener, 18:15h
Visita teatralitzada a l’Institut Pere Mata de Lluís Domènech i Montaner, una de les joies modernistes de Reus, per conèixer l'arquitectura, la decoració i l'estil modernista que impregna aquest espai que va ser un model en la cura dels malalts mentals a principis del segle XX.
La visita teatralitzada inclou un aperitiu, un tast de vermut Miró i un concert de música d’època.
Punt de trobada: Jardí del Pavelló dels Distingits (carretera de l’Institut Pere Mata 6-10, Reus).
L’Angeleta i el Tonet, estrets col·laboradors del fundador de l’Institut Pere Mata, el Dr. Briansó, acullen els prohoms visitants i els mostren els encants i meravelles d’aquest hospital d’última generació.
14€ adults | 12€ família nombrosa, docents i estudiants | 11€ jubilats | 6€ Infants de 7 a 13 anys | Gratuït infants de 0 a 6 anys | Socis Reus Deportiu: 15% de descompte (Compra entrades).
(Despeses de gestió no incloses. És necessari presentar l’acreditació corresponent el dia de l’activitat. Si no, caldrà abonar la diferència).
Còdol Educació
Vermuts Miró, Agència Reus Promoció de l'Ajuntament de Reus i Fundació Pere Mata