Xerrada Open Arms 'Salvament al Mediterrani' a càrrec de Guillermo Cañardo

Xerrada de Proactiva Open Arms amb el títol ‘Salvament Marítim al Mediterrani’ a càrrec de Guillermo Cañardo, cap de missió i coordinador mèdic de Proactiva Open Arms, organització no governamental i sense ànim de lucre que té com a principal missió rescatar del mar els refugiats que arriben a Europa fugint de conflictes bèl·lics, persecució o pobresa.
Cañardo oferirà una xerrada que ens permetrà conèixer de primera mà la tasca que es duu a terme des de l’entitat i sensibilitzar envers la situació actual.
Regidoria de Benestar Social i Ajuntament de Valls
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.