Jump to navigation
Del 22 de gener al 10 de desembre
Dijous 11 de desembre, 20h
Divendres 12 de desembre, 19h
Divendres 12 de desembre, 20h
Divendres 12 de desembre, 20:30h
Divendres 12 de desembre, 21h
Del 27 de febrer al 12 de desembre
Cicle ‘Joan Guinjoan de músiques del nostre temps’, un programa de concerts que pretén donar veu als compositors contemporanis catalans, amb especial rellevància dels creadors del nostre territori.
Sota la figura del mestre Joan Guinjoan, aquest cicle acostarà les composicions de més d’una desena de compositors catalans d’ara i del Camp de Tarragona.
Divendres 8 de febrer: 21h Archensemble. Dani Espasa, Roger Padullés i Xavier Pastrana (Obres de Gols, Pedrell i Gerhard)
Dissabte 9 de març: 21h Cançons populars dels Pirineus. Cor de Cambra de l’Auditori Enric Granados de Lleida i conjunt instrumental de música antiga (Obres de Guix, Pastrana, Vivancos, Sans, Guzmán-Antich, Castellà, Magrané, Puig, Humet, Giribet i Prat)
Divendres 22 de març: 21h Ensemble O Vos Omnes (obra de Magrané)
Dissabte 11 de maig: 21h Cor Sant Esteve
Divendres 31 de maig Quartet Gerhard (obra de Guix)
Consulta tota la programació aquí (enllaç)
Fundació Auditori Josep Carreras
Web Auditori Josep Carreras