Jump to navigation
Del 19 al 22 de febrer
Del 18 de desembre al 22 de febrer
Del 17 de gener al 22 de febrer
Del 9 d'octubre al 22 de febrer (2026)
Dimarts 3, 10, 17 i 24 de febrer, 17h
Del 14 de gener al 25 de febrer
Dijous 26 de febrer, 19h
Exposició 'Robert Capa en color', que a través d’una àmplia selecció de fotografies en color, moltes inèdites fins a dates recents, aprofundeix en un dels vessants més desconeguts del fotoreporter hongarès.
Instantànies de dones a la platja, curses de cavalls, estacions d'esquí o personalitats famoses van evidenciar la reconstrucció i l'exuberància dels anys de la postguerra. Publicades llavors en revistes femenines o de viatges, la majoria d'aquestes imatges no van veure mai la llum fins a dates recents.
Aquesta exposició permet descobrir com Capa es va abocar a la fotografia en color i la va integrar a la seva tasca com a fotoperiodista durant les dècades de 1940 i 1950.
De dilluns a divendres, de 10 a 14h i de 17 a 20h Dissabtes d’11 a 14h i de 17 a 20h Diumenges d'11 a 14h
Entrada gratuïta
Web CaixaFòrum Tarragona